8 ماسک صورت با تغییر شکل پوست که می توانید از مواد غذایی تهیه کنید
نوشته شده توسط : سعید


اگر می دانید که چه می کنید - و این می تواند نسبتاً عظیم باشد - یخچال شما می تواند دستورالعمل های بسیار چشمگیری برای مراقبت از پوست تهیه کند. پس از همه ، فقط به همه ویتامین ها و مواد معدنی مغذی موجود در میوه ها و سبزیجات فکر کنید. بیایید ببینیم: ویتامین C در لیمو و پرتقال ، ویتامین E و A در آووکادو ، کلسیم و پتاسیم در موز وجود دارد ... تصویر را می گیرید. با دانستن این موضوع ، ما این آزادی را داشتیم که بخش محصولات را مورد مطالعه قرار دهیم و با متخصصان مراقبت از پوست صحبت کنیم ، و آنها با مهربانی به ما کمک کردند ایده های عالی بسیار خوبی برای ماسک های صورت ارائه دهیم. مهم نیست که مراقبت از پوست شما چیست ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

پیش رو ، هشت معجون مورد تأیید متخصص پوست پیدا کنید که پوست شما (و بینی شما) آن را دوست داشته باشد.

Allure را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید یا برای خبرهای زیبایی روزانه که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شوند ، در خبرنامه Allure مشترک شوید.

برای پوست مستعد آکنه: موز
عناصر:

1 موز له شده
1/2 قاشق چای خوری جوش شیرین
1/2 قاشق چایخوری پودر زردچوبه
اگر آکنه خفیف تا متوسط ​​دارید ، ممکن است بخواهید این ماسک را در برنامه عادی خود بگنجانید. زایچنر می گوید: "موز مملو از ویتامین A است که باعث گردش سلول های پوستی شده و به تمیز ماندن منافذ پوست کمک می کند." و در حالی که پودر زردچوبه باکتری های ایجاد کننده آکنه را دفع می کند ، جوش شیرین روغن اضافی پوست شما را جذب می کند.


کدو تنبل کدو سبز 1 قاشق غذاخوری عسل 2 قطره روغن درخت چای روی یک قاشق
8/2
عناصر:

1 کدو تنبل کره ای ، که در یک غذاساز پوره شده است
1 قاشق غذاخوری عسل
2 قطره روغن درخت چای
این ماسک یک مشت بزرگ ضد آکنه با کمک کدو برای تقویت تولید کلاژن ، روغن درخت چای برای مبارزه با لکه ها و عسل برای روشن شدن پوست بسته بندی می کند. آن را هفته ای یک بار برای چهره ای براق و یکدست استفاده کنید.

تبلیغات
یک آووکادو و سه قاشق با ماست عسل و روغن
حسن نیت ارائه میدهد از مارک
8/3
برای پوست خشک: آووکادو
عناصر:

1 آووکادو
2 قاشق غذاخوری ماست ساده
1 قاشق غذا خوری روغن زیتون
1 قاشق غذاخوری عسل
با استفاده از این ماسک مرطوب کننده ، آبرسانی را به پوست خشن و خشک اضافه کنید. جوشوا زایکنر ، مدیر تحقیقات آرایشی و بالینی در بیمارستان Mount Sinai در شهر نیویورک می گوید: "اسیدهای چرب امگا موجود در آووکادو و روغن زیتون به مهر و موم شدن شکاف بین سلول های پوست کمک می کند." و به لطف مواد تسکین دهنده ، مانند عسل و ماست ، پوست شما بسیار نرم و نرم می شود - اگر کمی چسبناک نباشد. فقط مطمئن شوید که اطراف خط مو را خوب بشویید.

 

یک پاپایا یک قاشق عسل و یک تخم مرغ
8/4
عناصر:

1/2 فنجان پاپایای له شده
1 قاشق چای خوری عسل
1 سفید تخم مرغ زده شده
اگر بدنبال چهره ای درخشان و درخشان هستید - و چرا اینگونه نیستید؟ - این کودک را امتحان کنید. آنزیم های موجود در پاپایا یک لایه بردار طبیعی است ، بنابراین آنها به کار می روند تا سلول های مرده پوست را از بین ببرند ، در حالی که عسل و سفید تخم مرغ ماسک را به هم متصل می کنند.

یک خیار 14 فنجان شیر یک قاشق عسل و یک قاشق شکر قهوه ای
حسن نیت ارائه می دهد از جذابیت
8/5
برای پوست خشن: خیار
عناصر:

2/1 خیار ، پور شده در غذاساز
1/4 فنجان شیر
1 قاشق غذاخوری عسل
1 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
خنک کننده است ، قرمزی را کاهش می دهد و بوی آن بسیار خوبی است که احساس می کنید - برای لحظه ای - مانند اینکه در آبگرم هستید ، نه آشپزخانه خود. این ماسک به آرامی لایه برداری می کند و پس از فقط یک بار استفاده از پوست ، به طور محسوسی نرم می شود.

1 لیمو 2 قاشق غذاخوری شکر و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
حسن نیت ارائه می دهد از جذابیت
8/6
برای پوست خسته: لیمو
عناصر:

آب 1 لیمو
2 قاشق غذاخوری شکر
1 قاشق غذا خوری روغن زیتون
شبنم ، سرحال و آرام. این چیزی است که ما در اینجا به دنبال آن هستیم. شکر و لیمو با هم کار می کنند تا سلول های مرده پوست را لایه برداری کنند ، در حالی که روغن زیتون آبرسانی می کند و پوست شما را به مکانی سالم ، شاداب و شاد ترمیم می کند.

سه قاشق با عسل ماست و پودر کاکائو روی آنها
حسن نیت ارائه می دهد از جذابیت
7/8
برای پوست حساس: ماست
عناصر:

ماست 1 قاشق غذاخوری
1 قاشق چای خوری عسل
1 قاشق چایخوری پودر کاکائو
برای انواع پوست های حساس که قرمزی دارند ، ماست بهترین پایه برای ماسک صورت است: سرشار از پروبیوتیک و پروتئین های تسکین دهنده پوست است. فلاوانول ها (مانند آنهایی که به صورت پودر کاکائو اضافه می کنید) تحریک را آرام می کنند ، در حالی که عسل پوست را سفت می کند. این یک سه گانه ملایم و در عین حال قدرتمند است.

 

لینک کوتاه: https://is.gd/0mcwOO





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: